اس ام اس های زیبا
psychologist man
کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی

  چه قدر دلم می خواهد نامه ای بنویسم ای کاش کسی جایی منتظرم

 بود

****

انگشتانت ردیف چون کلاویه های پیانو.....بنوازمشان؟

****

همیشه به خودم میگم برای دست یافتن به ستاره ها دعا نکن چیزی که

 دوره . دوره ولی بازم میگم والله که شهر بی تو مرا حبس می شود

****

حضورت را لمس میکنم با تمام نبودنت...سحر که میشود باز هم نفس

 های تو نمازم بی وقتم را قضا میکند

****

بهشتی که من میبینم راهش دوره بازم قول میدی باهام بیای؟؟

 

روزی خواهم نوشت تفسیر ایات چشمانت را

****

حالا دیگر پری کوچک غمگینی شده ام که شبانگاه بغض های

 بی امانش را می بارد بی هیچ نشانه ای

****

این روزها انقدر شکسته ام که دست به عصا راه میرود دلم

****

و من نماز ایات می خوانم هراس ندیدنت را

****

دیر اومدی بارون.............من جایی در حجم نبودنت گم شدم

****

موهاتو شونه کن بزار جهان اروم بگیره

****

من خوب میدانم یکی از همین روزهای در راه باران می اید و دل

من بی هیچ چتری هوای رفتن میکند

****

پیراهنت را در باد بتکان بزار اسمان متولد شود

 

 

همه چیز را فروختم جز ان  صندلی که جای تو بود شاید ان روز که برگشتی

 خسته باشی

****

سرباز دلت کافیست برای بردن ۵۱ ورق باهم

****

اصلا به خورشید اعتبار نیست اگر هرم نفسهایت نباشد یک عصر یخبندان تازه 

 میشود اغاز

****

صدات رو که میشنوم لحظه هام ابی میشن انقدر که حس میکنم کسی تو گوشم

 میگه دریایی

****

تمام گزینه ها را به یاد چشمان تو سیاه کردم

****

دیگه سرما معنی نمیده وقتی اغوشت مال منه

****

دوستت دارم های تو معنی نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 378
بازدید کل : 24725
تعداد مطالب : 92
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1